maandag 22 juli 2013

Lovely weekend

Afgelopen weekend heerlijk genoten van het mooie weer.
Zaterdag bbqen bij mijn ouders.
En gister zijn we met vrienden
naar het strand geweest.
Een heerlijk relaxed dagje.

 
Maar er werd ook nog wat gehaakt.
Ik heb mijn zomerse kussentje afgemaakt.
 

De voorkant
 

 
De achterkant
 

 
De bovenkant heb ik vast gezet met deze mooie vlinderknoopjes
zodat het hoesje ook nog in de wasmachine kan.
Wit is dan toch wel een gevaarlijke kleurtje
met twee kleine dametjes.
 
Het haken heb ik van mijn moeder geleerd.
Zij is links en ik rechts dus dat was in het begin
wel even lastig maar het is helemaal goed gekomen.
Mijn moeder is af en toe ook nog wel eens aan het haken.
Ze heeft er jammer genoeg niet zoveel tijd voor.
Maar deze elise shawl van haar hand vind ik toch echt wel heel erg mooi.
 
 
Heel mooi kleurverloop.
Ze gaat nog veel plezier van deze shawl hebben.
 
Een hele zonnige maandag!
 
Liefs Berber
 


10 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dagje strand. Wat een mooi kussen heb je gehaakt! En die Elise sjaal van je moeder WOW, wat mooi! Mag ik vragen met welk garen ze gehaakt heeft? Ik ben er 1 aan het haken maar die past qua kleuren toch niet echt bij mij. Deze kleuren bij elkaar vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft hem gehaakt met invicta color van scheepjes. En haaknaald nummer vijf. Je hebt wel twee bollen nodig.

      Verwijderen
  2. Fijn weekend hebben jullie gehad en met kinderen aan het water is meestal een succes met warm weer! En jij had je werkje mee (zou ik ook doen) en het is af, je hebt een prachtig kussen gehaakt Berber!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk voor de dametjes om zo met zand en water te spelen :-)
    Mooi kussen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kussen en die knoopjes zooooo mooi! Mooie sjawl ook van je mams zeg!
    En naar het strand is altijd feest heh voor jong en oud...Nog schelpen gezocht?
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zomers dat kussen... en moeders kan er ook wat van. Prachtig die Elise sjaal.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker goed gekomen en hoe! Nu zijn de rollen omgekeerd en leer ik van jou, zelfs het mandje is goed gelukt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kussen !
    En complimenten aan je moeder voor haar mooie shawl !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om die zeefoto te zien. Dat is echt genieten.
    Jouw kussen is mooi geworden. Lekkere zomerse kleuren.
    De Elisa sjaal is prachtig. Compliment voor je moeder.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...